JOMEN NÄÄÄEEEE MEN

Jag saknar inte Jonas, jag saknar inte Jonas, jag saknar inte Jonas. Jag saknar absolut inte Jonas då jag är sjuk heller, inte det minsta. Jag saknar inte att ha han nära så att jag kan jävlas lite med han då jag är uttråkad.
Jag saknar inte när han gör frisyrer i mitt hår bara för att jag tycker att det är skönt. Jag saknar inte att han dessutom är en naturbegåvning på frilllgöring. Jag saknar inte hans goda mat. Jag saknar inte hans godnattpussar. Jag saknar inte den där tryggheten då han ligger brevid och snarkar. Jag saknar inte så mycke att han snarkar faktiskt, nae. Jag saknar ABSOLUT INTE att få krypa ner med han i sängen och samtidigt drabbas av pratsjuka så att han nästan skulle vilja slå mig. Jag saknar absolut inte allt det här just nu! IINNNNTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0