Grannarna leker indian

Jag bor som sagt typ nästan mitt i studenslivsfestSMETEN! De gillar inte jag. Fast mest gillade jag det inte under nollningsveckorna. Då hade jag sömnbrist. Då lekte dom visserligen inte indian, grannarna. Nae, då lekte dom snarare traktor och flygplansmotor samtidigt. Nu behagar dom ju visserligen vara tysta på veckodagarna. Så det är ju TUR! Jag har ju mina älskade tusen öronproppar. Jag tror faktiskt att jag nästan skulle kunna starta en öronproppsaffär. Jag har nog köpt alla olika sorter som finns på apoteket. Så numera då jag petar öronen så är det lika bra att jag lägger tillbaka topsen i förpackningen igen. Annars så har jag sett idol ikväll. Egentligen ska jag plugga. Jag måste plugga. Och jag har nästan snart panik. Om en vecka har jag tenta. Prutt. Fast jag längtar ändå. För efter tentan är det sittning med tema "k". Och jag ska klä ut mig till en kort-kung tillsammans me fyra klasskompisar som också ska vara kort. En kung till och tre drottningar. Vet ni vad det blir? JOO, en kåk. Det ska vi va.
Vad ska jag mer skriva? Kanske att jag har tryckt en hel 200 grams chokladkaka ikväll?
Eller kanske att jag har köpt nya löparskor?
Eller kanske att jag överlevde flygresan igår?
Och att jag nu för tusonde gången lovade mig själv att aldrig mer flyga.
Fast att jag vet att jag kommer att göra det ändå.
Eller kanske att jag tror att jag har ärvt Katarinas beroende av nässpray?
Och kanske att jag inte vet hur fasen det kunde hända.
Och sen kanske jag måste berätta att jag har en cykel som har punka. Att jag bara har cyklat på den cykeln några gånger fast den har varit min enda sen jag flyttade hit. Och att jag har fixat det punkat en gång redan. Men att det är punka igen. Och att jag undrar varför jag alltid har saker som går sönder eller inte funkar?
NUUU. Har jag nog inget mer att berätta. Jag skulle så gärna vilja lägga upp tusen bilder. Men jag måste bara... fixa in dom på datorn (bluetooth funkar tyvärr inte för mig), (otippat).
Nu tar jag tag i min pluggskalle ett tag. Eller så ringer jag till Jonas på skype...

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Sover själv jämt med öronproppar. Det är så skönt att plugga in dem och stänga ute alla störande ljud när man ska sova. Det blir verkligen så tyst och skönt när man har pluggat i propparna. Jag sover så mycket bättre och djupare när jag slipper bli störd. Fler borde verkligen testa hur skönt det är. Ibland får jag lite ont av öronpropparna när jag sover. Har du något bra tips på sköna öronproppar att sova med?

2011-10-01 @ 09:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0