Vill inte vill inte vill inte

hem idag.
Detta är nog det värsta med distansförhållande (förutom... distansen). Dessa jäkla hemdagar. Jag vill ju inte åka hem nu helllller. Annars har jag haft världens bästa vecka. Med världens bästa Jonas. Och det enda jag vill är att plocka med han hem i resväskan och skaffa världens bästa jobb åt han i Ume så att jag alltid får laga midda för två. Så att jag alltid får blanda mina sockar med hans sockar i tvätten. Så att lukten från han aldrig försvinner från kudden. Det är bara så sjukt hur mycket jag uppskattar alla dessa småsaker nu. Tänk bara att kunna ringa till den man älskar och säga "Hej! När kommer du hem? Kan du köpa nåt goooottt?". Haha, de låter ju knäppt. Men ack så fint det ärrrr!
Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen en stund. Sen äre skypemöte me klasskompisar. Och sen måste jag packa mina grejer och göra mig klar för att åka in till stan, äta midda me Jonas, träffa Henke en svängis och sen åka till arlanda (min favoritplats på hela jorden). INT.

Kommentarer
Postat av: Katta

<3

2011-10-02 @ 14:54:35
URL: http://www.letmesayasingleword.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0