Sliten bajskorv

Det är jag de.
Jag orkar nog inte äns berätta att jag har blivit för gammal och sånt. MEN JAG HAR FASEN DET. (TVÅDAGARS ALLTSÅ).
Sjukt kul helg har jag i alla fall haft.
Sittning i fredags. Jag har aldrig någonsin förrut ätit en trerättersmiddag där jag nästan har missat efterrätten och knappt kommit ihåg att jag ätit. Och naaae, inte pågrund av fylla. Pågrund av FULLHET. (Alltså fullt upp).


Lördagen var också fin. Öl, fint folk och Simons band på verket. MEN igår var jag så bakis att jag gick vilse i skogen. Och idag var jag så tvådagars bakis att jag för första gången i år ritat i blocket under hela föreläsningen.
Men sen har Caje förgyllt min kväll me prommissällskap och tjejsnack. Det är mysigt att hon också bor här nu!
Imorrn ska jag inte va tredjedagensbakismage, nae för imorrn ska jag vara fitforfight för filosofi och... BADMINTON!
Så nu borde jag faktiskt se på ensam mamma söker (såklart). SEN sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0