Nånting händer, det är nåt skumt på gång

Jag sitter på en lördagkväll och pluggar som aldrig förr.
Jag hade som bestämt mig för att börja göra lite affirmationer (jag tycker denna kurs är rolig, data ÄR min grej osvosvosv), eftersom data är den delen i programmet som jag inte brinner för så värst mycket. Jag har inte gjort en enda affirmation.
OCH ÄNDÅ sitter jag och svarar på frågor som dessa;

´En sorteringsalgoritm kan ha tidskomplexiteten n2, en annan sorteringsalgoritm kan ha tidskomplexiteten n · log(n). Vad menas med det, och vilken algoritm ska vi välja?´

Och tycker till och med att det är lite mysigt och KUL att sitta och lyssna på musik och försöka lära mig saker som jag inte för mitt liv trodde att jag skulle pyssla med, förrän nu (eftersom jag tydligen pysslar med det.) Heja! (Och hoppas det håller i sig).
Från en sak till en annan. Tre papparazzibilder från igår;


Nu ska jag fortsätta plugga en liten stund innan jag ska hoppa isäng. Imorrn äre ju faktiskt SKYLTSÖNDAG! TJOHO!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0