Fantastiskt

OKEJ, idag blev jag instruerad till ljusrummet på uni. Så förbaskat skönt!
Jag hade bara tänkt följa med och kolla av ren nyfikenhet hur det såg ut, kanske sitta i tio minuter.
Vet ni vad som hände? Vi satt där inne i en timme. Det kändes som en kvart. Så nu har vi bestämt oss för att ha veckomöte i ljusrummet (djupa samtal-möte). Och ja, vi bestämde oss såklart när vi satt där att vi skulle starta projekt-hälsa, inifrån och ut. VI FÅR SE HUR DET GÅR!
Annars då?
Joo, jag tappade bort min mobil på flygplanet i går. Fråga int hur. För jag vet int. Jag vet bara att jag typ inte är så himla ledsen över det. För nu har jag äntligen köpt en BRA mobil av Josefin (tusen tack igen, den funkar perfekt). Problemet är bara att jag inte har mitt vanliga nummer för tillfället. Så nu når ni mig på 0767903712 tills vidare.
Annars då? (igen).
Jooo, jag har julpyntat och längtar till julen nu! Och så längtar jag till en massa andra saker.
Jag är glad. Och hungrig! Hur nu det kan gå ihop. MEN SÅ ÄR DET.
Nu ska jag hoppa in i duschen, vänta på Jonas så vi kan skypa en stund och sen hoppa isäng (det ingår i projekt hälsa, det här med att prioritera sömn), (inte för att jag inte brukar prioritera att lägga mig i tid). Jag borde visserligen käka kvällsfika också eftersom det också ingår i projekt-hälsa (att prioritera mat alltså), (inte för att jag INTE prioriterar mat), (parantes).
NÅVÄL. Bara för att jag inte riktigt har så mycket kort att bjuda på (tyvärr så försvann ju dessutom alla mina kort med min mobil och det är jag faktiskt ledsen över), så ska jag bjuda på en återkommande favorit för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0