EKO EKO EKO EKOOOOO

Det är väl ingen som orkar ta sig hit längre?
Jag är ju nämligen vinnaren i sämst uppdatering.
Men läget är faktiskt såhär, att jag har ju inga bilder. Och då äre bara så fruktansvärt tråkigt. Jag köpte faktiskt en sladd till mobilen. Men vad tror ni hände då? Nae, just det. INGENTING. Eller jo, mobilen började laddas då jag stoppade in den i datorn. Det är ju visserligen bra. Men annars, nae. Och jo, jag har fortfarande inte lyckats ta mig tid att köpa en nygammal en (men jag är faktiskt fortfarande intresserad Josse, om du inte har ledsnat och sålt iväg den till nån annan). För det är en annan sak. Jag har aldrig nånsin haft så fullt upp som jag har nu. Och nu har jag egentligen också lite bråttom. För jag ska snart fara och käka tacos. Men jag måste vänta ut min tvätt som håller på torka, som egentligen skulle ha torkat klart för länge sen. Men eftersom jag är så oerhört van vid mina klanterier så tar jag det faktiskt bara med ro det där att jag råkade glömma sätta på torkskåpet tidigare.
Men nu ska jag gå ner och hålla en tumme samtidigt på att jag inte glömde sätta på det en till gång (då blir jag faktiskt lite arg och lite rädd att jag börjat bli senil).
Jag är förresten lite avundsjuk på dig Katarina. Och dig Marie. Och dig Rebecca, som ska få spela bingolotto ikväll. Hoppas ni vinner en miljon (i månaden i femhundra år), (även fast det kanske är triss man egentligen vinner sånt på).
På återseende (nån gång, kanske om fem år).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0